Snel en veilig uw woning verhuren

Waarom Expat Relocation Brokers? 

Een vraag die wij graag beantwoorden!

Expat Relocation Brokers staat midden in een markt waar u zich als verhuurder graag in wilt bevinden. Een gecheckte huurder door middel van een intake gesprek, bijbehorende documenten en bewezen bedrijfsmatige samenwerkingen uit het verleden. Deze huurders verblijven meestal tijdelijk in een woning, hebben de juiste achtergrond en financiële draagkracht.

Met ruim 18 jaar ervaring doen wij dingen graag in een informele sfeer en met een no nonsens houding, afspraken worden nagekomen en uw vastgoed staat voorop!

De kandidaten waar wij graag mee werken zijn Expats. Dit zijn veelal mensen uit het buitenland die in stad en ommeland werken en/of studeren.         

Het gaat dan over kandidaat huurders die bijvoorbeeld werkzaam kunnen zijn bij: de Overheid, Google, NAM, Universiteit, Philips, Atos, Defensie, Eemshaven, Jones Enginering, Stork, etc.

Onze verhuurders verwachten top kandidaten en kandidaten die ook begrijpen dat het hier gaat om een woning van een ander, inkomen, pensioen of investering. De juiste match tussen huurder en accommodatie is daarom uiterst belangrijk. Wij nemen deze taak dan ook zeer serieus en proberen dit te vertalen naar kandidaat huurders door duidelijk aan te geven wat er van hen verlangd wordt en hier draagkracht aan te geven door alles gedetailleerd te verwerken en te documenteren. Ontzorging van onze verhuurders, naar wens of volledige ontzorging op maat, staat bij ons hoog in het vaandel.

Expat Relocation Brokers gaat altijd voor een samenwerking op lange termijn en in uw voordeel!

 

Hieronder een overzicht van alles wat u moet weten:

Onze verhuur service:

  • Gratis en vrijblijvend oriëntatie/kennismaking gesprek.
  • Bespreking van wensen en afspraken.
  • Opname/opmeten van uw aangeboden vastgoed inclusief nulmeting.
  • Fotopresentatie en waar nodig een video presentatie.
  • Verbeteringspunten en vastgoed optimalisatie waar mogelijk en naar wens.
  • Prijs beoordeling. 
  • Marketing van uw vastgoed.
  • Filteren en controleren van kandidaten en bijbehorende stukken.
  • Bezichtigingen. 
  • Contracten opstellen, doornemen en afhandelen.
  • Betalingen begeleiden en afhandelen.
  • Check-in en sleuteloverdracht inplannen en uitvoeren.
  • Documenteren van accommodatie in exacte staat bij incheck.
  • Opzegging huurders afhandelen.

Natuurlijk wordt er, na de volledige afhandeling, een compleet digitaal dossier bij u afgeleverd.

Extra service op aanvraag en mogelijkheid:

  • P.O.A. Beheer (innovatief en nieuw). Wie wil er nog betalen voor iets wanneer er feitelijk niets gedaan wordt? De tijden zijn voor beleggers al moeilijk genoeg! Wij nemen alles uit handen en u betaalt alleen bij de daadwerkelijke werkzaamheden die door ons worden uitgevoerd. Dus geen betaling als er niets gedaan wordt! Meer informatie? neem contact met ons op.
  • Meubilering
  • Energiecontracten
  • Internet en TV
  • Energielabel
  • Naambordjes
  • Schoonmaak, reparaties en onderhoud
  • Vastgoedstyling en promotie
  • Verhuisdienst
  • Opslag
  • 5 jarenplan voor onderhoud en optimalisatie van uw vastgoed
  • Aankoop/verkoop beleggingspanden
  • Herindeling van uw vastgoed
  • Optimalisatie door verbouwing waar mogelijk

En meer.

* Let op, het kan zijn dat er voor bepaalde extra services extra kosten gelden.

Voordelen:

  • Service staat op nummer een
  • 18 jaar ervaring 
  • Inzicht
  • Optimalisatie
  • Snelheid
  • Vellig verhuren
  • Informeel en no nonsens
  • Professioneel
  • Plaatsing op maat
  • Persoonlijk aandacht
  • Meedenkend
  • Creatief
  • Langetermijnvisie

Kosten opdrachten Expat Relocation Brokers: 

Optie 1: Marktanalyse en verhuurbaarheidstoets woning.

  • De kosten van een verhuurbaarheid toets en marktanalyse van uw woning of portefeuille is €500,- vermeerderd met de btw per adres of woning. Mocht u de betreffende woning bij ons verhuren dan zijn deze kosten al in de totaalprijs meegerekend (optie 1 en 2).

Optie 1 en 2: Totaal traject verhuur woning.

  • De kosten voor onze service bij succes staan altijd gelijk aan een maand huur vermeerderd met de btw, met een minimum bedrag van €500 vermeerderd met de btw. Deze kosten rekenen wij als u een verhuuropdracht heeft uitgezet en wij voor uw pand een geschikte huurder vinden.
  • Bij ons is een samenwerking altijd op no cure no pay basis. Let op! De kosten voor de marktanalyse en verhuurbaarheidstoets zullen bij geen succes wel worden berekend.

Gemiddelde kosten door verhuurder gevraagd na akkoord met huurder

  • Huur (meestal 1 maand)
  • Borg (vaak gelijk aan 1 of 2 maanden kale huur)

Voorbeelden van gevraagde stukken potentiële huurder

  • Geldig identiteitsbewijs
  • Werkgeversverklaring
  • Loonstrookjes (3 stuks)
  • Verhuurdersverklaring
  • Akte van borgtocht (garantstelling van bijvoorbeeld de werkgever)
  • Winst- en verliesrekening (minimaal 3 jaar een onderneming)
  • Mogelijke EDR check

 

Afhankelijk van de situatie kunnen er andere of meerdere documenten opgevraagd worden.

 

Onthoud dat alles begint met een gesprek!